Siedätyshoitoa


 Mä en ole mustasukkainen. Tai siis olin mä ex-miehestä alussa mustasukkainen, mutta se johtui siitä, että vaihdoin miestä lennossa ja edellinen petti aina tilaisuuden tullen. Niinpä kannoin vanhat traumat uuteen suhteeseen ja meni hetki ennen kuin ymmärsin, että tämä mies ei petä. 

Sinkkuaikana tapasin ties minkälaista säätäjää ja kerran mua myös vedätettiin pahemman kerran. Tuo raaka maailma teki musta aika epäluuloisen ja järkyttikin aika tavalla. Olinhan siihen asti ollut itse aina suhteessa, niin ei ollut aavistustakaan miten hurjia pelimiehiä sitä maailma mukanaan kantaakaan. Sitten opin itse samat pelit ja se oikeastaan vaan pahensi tilannetta. Tiesin miten rulettia pyörittää ja miten sitä voi ja pystyy kaikenmoiseen siten, että vastapuoli on autuaan tietämätön mitä muuta on meneillään. 

Ja sitten tuli Into, jonka kanssa hypättiin salamana suhteeseen ja pikavauhtia kihloihin ja naimisiin ja kaikkea. Alussa oli myös haasteita, jotka oli omiaan horjuttamaan mun luottamustani Intoon. Tämä kaikki teki sen, että yhä tänä päivänä kamppailen mustasukkaisuuden kanssa. Se helpottaa koko ajan, mutta niin turhauttavan hitaasti, että useimmiten edistystä ei edes huomaa. 

No, nyt Into on menossa äijäporukassa laivalle. Siis ”porauslautalle”, kuten sitä toisella nimellä kutsutaan. Ja monet naisethan on tummaihoisten perään. Ei halua parisuhdetta, mutta haluavat kokeilla ”sitä itseään”. Olen nähnyt tämän omin silmin. Aikaa ennen Intoa tapailin tummaihoista kaveria, jonka kimpussa naiset oli HETI, kun lähdin käymään vessassa tai olin vähän etäämmällä. 

Laivalle myös tunnetusti mennään pettämään. Siis he jotka haluavat pettää. On niin helppo, kun on huonekin valmiina, eikä tarvi yöllä hipsiä myöhässä kotiin jne. Into on lihaksikas ja hyvännäköinen tummaihoinen mies. Siispä melkolailla täydellinen houkutin munanhimoisille naisille. 

En osaa kuvitella, että Into pettäisi mua tuollaisten naisten kanssa. Siis sellaisten, jotka esineellistää ihmisen pelkäksi penikseksi ja haluaa vaan päästä kokeilemaan. Uskon, että meillä on kotona asiat sen verran hyvin, että tuollaiseen ei ole houkutusta. Into ei myöskään perusta humalaisista ihmisistä ja lisäksi hän kyllä tietää arvonsa. Hänen ei tarvitse itselleen todistella, että hänellä olisi vientiä. Hän tietää, että sitä olisi, jos olisi tarvetta. 

Mutta ajatus niistä naisista pyörimässä Inton ympärillä tuntuu silti ihan hirveältä. Ahdistus on aika järkyttävää. Olen kertonut Intolle asiasta, mutta en ole kiukutellut tai syyllistänyt. Kertonut vain miltä musta tuntuu ja mitä hänellä on laivalla odotettavissa. Hän kysyi haluanko, että hän jättää menemättä ja sanoin, että en missään nimessä. Jos tästä selviän, niin selviän taas aika paljon kaikesta muustakin. 

Aion kyllä pitää itseni kiireisenä niin huomisen kuin lauantainkin. Mutta aion myös selvitä tästä koettelemuksesta. Ja luottaa siihen, että Into rakastaa ja kunnioittaa mua niin paljon, ettei tee mitään tyhmää. 

Tämä on nyt terapiaa siedätyshoidon muodossa. Ja mä selviän tästä. 










Kommentit

Suositut tekstit