Terveisiä saaristosta









 Ollaan tällä hetkellä Iniössä. Yövyttiin Houtskarissa ja täältä lähdetään seuraavaksi Kustavin kautta Taivassaloon ja mun ystävän mummin luokse saunomaan. 

Ei olla juuri juteltu Inton kanssa. Hän laittoi illalla muutaman kuvan, jossa näyttää hyvin onnelliselta kavereidensa kanssa. Toivotin hauskaa iltaa ja kerroin rakastavani. En kiukutellut yhtään. Aamulla toivotin hyvät huomenet ja siihen vastasi. Muuta yhteydenpitoa ei ole ollut. 

Ystäväni tapasi tuttavansa, joten ehdin kirjoittamaan tämän pikaisesti. On ollut hänen kanssaan hyviä keskusteluja ja olen pystynyt pysymään yllättävän tyynenä. Paitsi sitten näinä harvoina yksinäisinä hetkinä. Nämä kyllä ahdistaa. 

Olen kuitenkin vakaasti päättänyt olla tenttaamatta tai kiukuttelematta millään tavalla, kun kotiudun. Oivalsin, että en voi omistaa Intoa (eikä hän minua) ja jos hän haluaa pettää, niin hän sen tekee. Vaikka miten sitä pelkäisin ja vaikka miten kyttäisin. 

Mun kuuluu keskittyä itseeni. Pitää huolen, että oma omatuntoni on puhdas ja nauttia elämästä. Se on tärkeintä. Näin olen myös parempi vaimo Intolle. Jos taas hän pettää, mutta ei jää kiinni, kantaa hän sitä taakkaa kontollaan. Ja se ei ole ihan helppo taakka kannettavaksi. Jos hän jää kiinni, tai tunnustaa, niin me erotaan. 

Kuitenkin todennäköisintä on, että hän on liitossamme yhtä sitoutunut kuin minäkin ja arvostaa onneamme liiaksi sitä rikkoakseen millään sutinoilla. Ja onnellisen suhteen väliin ei mahdu uusia rakkauden kohteita. 

Niinpä jatkan tämän reissun nauttimisesta ja Into saa nauttia omasta reissustaan kavereidensa kanssa. Ja illalla me päästään nauttimaan toisistamme ❤️






Kommentit

Suositut tekstit