Sairaalakäynti takana


 Jep, tänään kävin siis naistentautien polilla tutkittavana. Otettiin näytepala kohdusta ja laitettiin lähete kohdunpoistoon. Kuulemma puolen vuoden sisällä tulee kutsu leikkaukseen. 

Kovasti listattiin riskejä ja asioita, joihin tulee varautua. Lisää ehdin jo lukemaan googlen kautta. Pelko perseessä odotan tulevaa. 

Hyvin ristiriitaiset tunteet. Pelottaa, surettaa ja toisaalta toivon myös vihdoinkin jotain helpotusta tähän henkilökohtaiseen helvettiin. Olen niin väsynyt vuotamaan itseäni kuiviin kerta toisensa jälkeen. 

Vaikka kyseessä on iso toimenpide ja riskejä on ihan hirveästi, niin mitä jos se sittenkin parantaa mun elämänlaatuani ja nämä piinaavat vuosikymmenet kohtuni kanssa on pian historiaa? Jospa mulla kävis tuuri ja leikkaus sujuisi hyvin? Omasta mielestäni olisin sen ansainnut. 

Sitten voitaisiin myös alkaa Inton kanssa miettimään jatkoa. Hän taas eilen totesi mulle (kun asiaa itkeskelin), että ei ole minun syyni se, että tapasimme niin myöhään. Ja kun kerroin haluavani hänen olevan onnellinen, niin hän totesi, että on juuri sitä. Minä teen hänet onnelliseksi, minun kanssani hän on onnellinen. Ei kai se auta kuin mennä päivä kerrallaan. Ainakin tänään minä riitän. Surkean kohtuni kanssa ja kohta ilman. 






Kommentit

Suositut tekstit