Kaikennäköistä valitusta (ällövaroitus)


 Jep jep. Just nyt ei naurata. Olin koko viime viikon kipeä ja vieläkin korkeintaan puolikuntoinen. Koronaahan se oli, eikä tämä toka kierros ollut juuri vuoden takaista ensimmäistä helpompi. 

Koska olin koko viime viikon kipeä, jouduin siirtämään tapaamisia ja töitä tälle viikolle. Ja sitten tietty se perusmäärä siihen päälle. Toisin sanoen kiirettä pukkais, mutta tänään vietiin vaikeustaso nextille levelille. Kävin nimittäin katsastamassa autoni. Ajattelin, että olen ajoissa liikkeellä ja että saan vikalistan jälkeen rauhassa miettiä, että mitä teen. 

Noh. Kävi ilmi, että auton käsijarru ei toimi lainkaan. Sitä ei siis käytännössä ole. Ja tämän takia pätkähti ajokielto päälle. Olen siis ilman autoa ja olis joku tsiljoona tapaamista tuleville päiville. Odotan kaveriltani jotain tietoa, että milloin ja miten ehtis korjata ja mitä maksaa. Kärsimättömänä turhauttaa, ettei hänestä kuulu mitään. 

Katsoin, että huomiset tapaamiset saan hoidettua polkupyörällä. Keskiviikon tapaamisiin pääsen Inton autolla. Torstain saan hoidettua pyörällä, perjantain bussilla. Lauantain menoihin saa Into kuskata mut, mutta sunnuntaiksi mun on pakko vuokrata auto. Niitä olen nyt googletellut seuraavaksi. 

Tänään tuli sairaalasta kirje. Leikkaus on kesäkuussa. Siis kohdunpoisto. Ja siis se ällövaroitus otsikossa on tämä: olen taas vuotanut jumalauta koko ajan. Välillä on yksi tai kaksi päivää väliä ja sitten vuodan taas. Ihan loputonta ja helvetin häiritsevää. Vaikuttaa ihan kaikkeen. Meidän K-18 elämään, mun mielialaan, jaksamiseen ja ihan kaikkeen. Suunnitelmiakin on todella hankala tehdä (meidän esim.pitäis mennä ennen kesäkuun alkua viikonlopuksi kylpylään), kun ei tiedä milloin perse vuotaa. Olen NIIN valmis jättämään hyvästit kohdulleni. Kiitos kahdesta lapsestani, mutta muuten haista paska! 

Jep, ihan vähän pinnaa kiristelee. Taidanpa jatkaa rästihommien tekemistä, sillä mitä muutakaan sitä nyt haluaisi tehdä puolikuntoisena ja verta vuotavana. Niskakin ihan jumissa. 

Että semmoinen maanantai. 










Kommentit

Suositut tekstit