Treffit









 Mulla olis yks pidempi juttu kirjoitettavaksi, mutta nyt on aika niin kortilla, että ei vaan kerkiä. Laitan tavoitteeksi, että viimeistään ensi viikon aikana laitan ”kynän sauhuamaan”. 

Sillä välin: meillä oli treffit Inton kanssa toissaviikonloppuna. Mietin pääni puhki mitä uutta ja kivaa keksisin. Nää treffihommat on lähes poikkeuksetta mun vastuulla. Mä siis vien Inton treffeille, mutta harvemmin toisinpäin. Se vaan menee näin. Varmaan siksikin, kun hänellä tosiaan on se yksi vapaapäivä ja 65 tuntiset työviikot. Mieluiten siis lepäisi kotona vapaapäivän, mutta välillä mun on pakko kehittää jotain yhteistä tekemistä. 

Lopulta keksin viedä hänet ajamaan karting-autolla radalle (vai mitenköhän tuo kuuluu kirjoittaa?) ja sen jälkeen käytiin ravintolassa syömässä. Googletin suosituksia ja päädyin Rioni- nimiseen, jossa valikoimissa autenttista georgialaista ruokaa. Tuo ravintola on ilmeisesti Turun lisäksi myös Tampereella ja Espoossa (?). 

Mulle tärkeää oli, että niin autohommelit, että ravintola oli meille uusia kokemuksia. Autolla pärräily oli todella kivaa ja painelin menemään kuin heikkopäinen. Ehdin ohittamaan Inton kahdella kierroksella. Häntä vähän hirvitti, kun autoissa ei ollut turvavyötä. Ja mä taas en ymmärtänyt pelätä yhtään, vaan heittäydyin vauhdin hurmaan. 

Ravintola oli todella positivinen yllätys. Mielettömän herkullisia ruokia ja varsin reilun kokoisia annoksia. 

Kiva ilta yhdessä, jota edelsi se loikoilu ja Netflixin katsominen. Pääsi mies rentoutumaan ja vaimo tuulettumaan ja kuitenkin saatiin olla yhdessä. 

Meillä hyvä kausi jatkuu. Edellisestä riidasta on jo niin kauan aikaa, että kysyin Intolta pitäiskö meidän kehitellä jotain. Ehkä nyt kuitenkin vaan nautitaan tästä seesteisestä ajasta. Myrskyn jälkeen on poutasää ja sitten tulee lopulta taas uusi myrsky. Siksi on tärkeää nauttia poutasäästä ja olla murehtimatta tulevaa myrskyä, joka tulee murehtimattakin. 






Kommentit

Suositut tekstit